Un brad a fost vândut cu 110.000 de euro în cadrul evenimentului Festivalul Brazilor de Crăciun dedicat copiilor vulnerabili. Este vorba despre un eveniment caritabil organizat la București de asociația Salvați Copiii România.
Organizatorii anunță că la capitolul solidaritate a fost depășit recordul edițiilor precedente. Festivalul Brazilor de Crăciun, ediția 2021, a obținut peste 764.000 de euro pentru restabilirea accesului la educație și la servicii medicale pentru copiii vulnerabili.
În total au fost licitați 26 de brazi de Crăciun, iar cea mai mare sumă, 110.000 de euro, a fost obținută pentru bradul creat de Omid Gannadi și Inside Academy.
De asemenea, suma de 82.000 de euro a fost oferită pentru bradul semnat de Ștefania Mircea și echipa de copii de la Salvați Copiii România. Alți brazi, concepuți speciali pentru eveniment, au fost vânduți cu sume cuprinse între 20.000 de euro și 50.000 de euro.
Potrivit reprezentanților Salvați Copiii, la cele 20 de ediții anterioare ale Festivalului Brazilor de Crăciun au fost colectate fonduri totale de 6.5 milioane de euro, iar 112.285 de copii proveniți din medii sociale precare au fost reintegrați din punct de vedere social și educațional.